זירות המסחר המקוונות הפכו זה מכבר לחלק אינטגרלי בתרבות הצריכה העולמית והמקומית כאחד. שירותי שילוח מעולים מהווים חלק חשוב מאין כמוהו בשביעות הרצון הכללית של הנמענים.
בשנים האחרונות ניכר שינוי של ממש בהרגלי המסחר המקוון של הצרכנים בישראל ובמקביל חלה עלייה משמעותית במספר בתי העסק המקימים חנויות אונליין. מחקר שנערך על ידי ebay ישראל מגלה כי בשנת 2015, למעלה מ-95% מהישראלים רכשו ברשת לפחות פעם אחת וכ-65% מהם משוכנעים כי הקנייה באינטרנט מסייעת להם להילחם ביוקר המחייה.
מחקרים נוספים מראים כי חוויית השירות והנאמנות למותג מוכתבת בתחום המסחר המקוון על קלות השימוש באתר ועל איכות, מהירות ואמינות השילוח. מה שיביא את הלקוח לרכישה חוזרת באתר תלוי לא מעט בנו, המשלחים, וביכולתנו לעמוד בלוחות הזמנים ולספק את המשלוח לשביעות רצונו המלאה של הנמען.
מגמה זו משנה את כללי המשחק בעולם השליחויות ומחייבת אותנו להערכות לוגיסטית נכונה תוך שימת דגש על חווית שירות מן המעלה הראשונה.
לקוחות העורכים קניות מחנויות אונליין מצפים לקבל את המוצרים שרכשו באופן המהיר והיעיל ביותר. על פי סקרי שביעות רצון שאנו מקפידים לערוך ניתן לומר בבירור כי רובם המכריע מעדיף לקבל את המשלוח בפתח הבית ולהימנע מלצאת לסניף הדואר הקרוב.
לצורך כך הקמנו מחלקה ייעודית המטפלת בלקוחות עסקיים המבקשים פתרונות הפצה מהירים ומדויקים.
אז איך זה עובד?
- הלקוחות שלנו מזינים למערכת את פרטי השליחות באופן קל ונוח.
- אנחנו קולטים את המוצרים במרכזים הלוגיסטיים שלנו ומקטלגים אותם במהירות וביעילות.
- עריכת תיאום מסירה מושלם עם צרכני הקצה בחלון הנוח ביותר מבחינתם באמצעות המוקד הטלפוני שלנו.
- תזכורת S.M.S ללקוח עם יציאת המשלוח לכיוונו.
- מסירת המשלוח בבית הלקוח תוך 24 עד 48 שעות.