מוכרים אונליין?
מוצר מצוין לבדו לא יעשה את העבודה
המכירות ברשת הופכות לחלק מרכזי במערך העסקי של כולנו. רבים מבתי העסק בישראל, הנחשבת למעצמת איקומרס בקנה מידה עולמי, מבינים כי בנייה של מערך שירותים יעיל הינו חלק בלתי נפרד מהצלחתו של המהלך הכרוך במכירות אונליין.
סקרים מקצועיים מעידים כי למערך השילוח חשיבות מכרעת בהחלטת הקנייה של הלקוחות, המצפים מצדם לשירות יעיל, מהיר ואדיב. הוכח כי במידה והשירות היה לרוחם, הם ישובו לאתר שלכם וימשיכו להיות לקוחות נאמנים. במידה ולא, סללנו עבורם את הדרך למעבר זריז למתחרים הנמצאים במרחק קליק אחד בלבד.
בעבר הלא רחוק, הדרך היחידה לדוור את המוצרים שלנו הייתה באמצעות שירות הדואר המקומי. מציאות זו השתנתה לחלוטין בימינו אנו, עת הקניות ברשת הפכו לדרך הפופולרית ביותר לרכישת מוצרים מכל סוג אפשרי. מספר החברות העוסקות בשילוח נמצא בעלייה מתמדת, בהתאם לביקוש המתגבר, וכל שנותר לנו להבין הוא מהו השירות המתאים ביותר לצרכינו.
חשוב להבין כי השליח הוא זה האחראי ליצירת הרושם אצל הלקוחות שלנו. במידה והוא הותיר אצלם רושם שלילי, הם פשוט לא ייצרכו מאתנו שום דבר בעתיד, ללא קשר לאיכות המוצרים שלנו. במקביל, הם גם לא יהססו להותיר חוות דעת שלילית באתרי הדירוג וברשתות החברתיות ובכך יזיקו למוניטין שלנו, זה אותו אנו מנסים לבנות בעמל רב.
אז איך בוחרים חברת שליחויות מתאימה?
כמו כל שירות אותו אנו צורכים עבור העסק שלנו, עינינו נשואות קודם כל למחיר שעלינו לשלם. כולנו מעוניינים לקצץ בהוצאות אך שמדובר בבחירה בחברת שליחויות שתייצג אותנו נאמנה ותשקף את הערכים שלנו, זהו אינו הדבר היחיד אותו יש להביא בחשבון.
1. אמינות
שירות שליחים אמין ומדוייק הוא עניין בסיסי עליו אין לוותר בשום אופן. כל מה שצריך לעשות הוא לקרוא חוות דעת מלקוחות עבר ברשת. במקביל, שימו לב כמה אנשי החברה אותה אתם בוחנים מגיבים במהירות.
2. שירות מגוון
חשוב למצוא חברת שליחים שמתמחה במגוון רחב של פתרונות שילוח. ככל שטווח השירותים רחב יותר כך נוכל להיות בטוחים שמדובר בחברה היכולה לספק שירותים לכל משימה שלא תהיה. תחשבו לרגע כמה מסורבל לפנות למשלח נוסף אחרי שהבנו שחברת השליחויות בה בחרנו אינה יכולה לבצע שליחת מסוג מסוים, כזה שדווקא אותו צריכים כרגע.
3. זמני אספקה
אם יש משהו שהלקוחות שלנו שונאים זה לדחות סיפוקים. מצדם, הם היו רוצים לקבל את המוצר שהזמינו תוך שעה מרגע ההזמנה. ישנן חברות המספקות שירות במהירות הבזק ומספקות את המוצר תוך פחות מ-48 שעות.
4. טכנולוגיה
בגלל חשיבותו האדירה של מערך השילוח להצלחת העסק שלנו, אנחנו רוצים חברה שתהיה שמינה לנו תמיד ותערוך שימוש המתאים לעידן בו אנו נמצאים. אתר אינטרנט ראוי ממנו ניתן לערוך הזמנות בקלות ולצפות בסטטוס המשלוח הוא חלק בלתי נפרד מן השירות אותו אנו מחפשים.
ממשק בין מערכות המידע של הלקוח לחברת השליחויות זו הדרך הנכונה לייעל את השירות ולחסוך בזמן.
5. תמחור הוגן
רצינות אפשר לראות כבר מצפייה במודל התמחור של חברת השילוח. סוגי המשלוח משתנים בהתאם למס' פרמטרים קבועים והדבר האחרון שאנחנו רוצים זו הפתעה בדמות חיוב אותו לא צפינו בסוף החודש.
הצעה ברורה המכילה את מגוון המוצרים לשילוח ונותנת מענה לכל סוגית שילוח נדרשת.